Ömma fötter..

Jag gillar inte mina arbets skor längre nu när jag jobbar så mycke, i slutet av arbetspasser känns de ju som om fötterna väger MASSA pluss att dom är helt ömma så man helst inte vill gå ett endaste steg framåt... :P
Annars är jag nöjd med dagen!
Slappat ganska mycke på eftermiddagen da, rastat med Slepicka både på lunchen å kafferasten & ätit ett par kärleksmums... GÖTT!

Jag fick idag ett "Beviljas" på en lapp i mitt fack angående ledighets ansökan till den 22:e..
Kändes riktigt bra måste jag säga, nedräkning nu ju!! De närmar sig ultraljudet..
OCH JAG LÄNGTAR SÅÅ MYCKET!! Vilken upplevelse liksom, jag vet inte riktigt hur de går till, hur de kommer se  ut, om jag kommer va nervös innan osv..  Känns iallafall spännande tycker jag!
11 dagar kvar..

Dags att slappa vidare ;)

Hörs da!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Inget du behöver oroa dig för. du kommer få se din bebis och bli rörd till tårar ;)

2008-07-11 @ 22:15:45
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: mia

jag har ingen aning om bäcken jag heller. men hört att det är lidligt nä'r man får sin foglossning, vissa blir sjukskrivna av det och vissa inte. ingen aning, hade inte det här i min första graviditet. =)



det där med ultraljud. oj oj oj. det är känslor, på min lapp när jag var gravid första ggn, så stod det "ta med serveter, dte kan behövas" typ lite ploj, men dom behövdes! =)=)

2008-07-12 @ 08:57:00
URL: http://myrah.blogg.se/
Postat av: jessica

haha. ja, varsegod, och tack desamma ;) hah!

2008-07-12 @ 12:13:21
Postat av: jessica

se till så pappan följer ded, de där ska man vara två om att få uppleva!!!! kommer bli underbart :)

2008-07-12 @ 12:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0