Kortis dag..

Jajamen, dagen idag gick fort.. Va skapligt seg imorse när jag skulle upp..för av nån anledning vaknade jag 05:11 idag och va pigg?? Kunde inte somna om förän tydligen precis innan klockan ringde.. JOBBIGT!
Tog ett par timmar innan jag vakna till liv.. :P
Handlade med mig melon & kumquats hem.. :D Gött de..

Idag ska jag bara slappa & ta de lugnt, bra sliten.. Ska laga lite mat om ett tag tänkte jag så jag har matlåda också..imorn jobbar jag 10 timmar..så kan va gött & ha ordentlig mat istället för nå jävla snabbmats-skit.. :P

Skulle egentligen behöva städa lite här hemma också, ser lite rörigt ut här inne, men motivationen är inte på topp..

Igår fick vi oss en trevlig tur till karlstad, en snabb-visit.. Affärerna vi skulle till hade visst stängt innan vi hitta fram.. :P
Men de blir en liten trevlig tripp iallafall.. :) När vi kom till karlskoga igen så ville vi äta på restaurang..den ständiga hungern ni vet.. :P så de blev ett besök på Katrinedalskrogen eller vad de heter, riktigt bra mat tyckte jag! :D

Nej, nu ska jag sätta fart här hemma! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Den glada therese kommer igen efter att jag har fått läka lite. Har hänt så förbannat mycket. Men håll ut, det kommer! =)

2008-07-09 @ 21:26:27
URL: http://trajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0