Kort dag..

Kort dag på jobbet, gick riktigt fort så när jag slutade stannade jag kvar 1 timme i lunchrummet för att luncha med Jessica! :) Mycke trevligt med lite skitprat sådär ibland.. De gillas! :D
Tog mig en tur upp till H&M där jag är lite av en stammis, dagens shopping blev: Ett par trosor matchande min nya BH , 1 lång grå t-shirt som är likadan som den jag handlade där för nån vecka sen fast en storlek större :D Så skön så jag ville ha nåt att växa i.. 1 svart t-shirt med nåt vitt tryck på, 1 mascara, 1 diadem..

Jaa, ganska nöjd, fast att jag vet att jag aldrig kommer använda diademet för att jag tycker att diadem gör ont bakom öronen, och att den svarta t-shirten bara kommer passa nån vecka till:P men äsch :D Vem bryr sig?

Jag tog även ett varv in bland mamma-kläderna för att se fall man kunde hitta nåt snyggt, hade inte tänkt handla nåt mamma-plagg nu, men jag tänkte mest till längre fram.. Och jag tycker de är fult! De är liksom tant blusar & tantigt skit.. Hur kul är de när man är 20 år att ta på sig kläder som liknar dom som ens mormor har?!
Kan dom inte ha lite snygga mamma-kläder med utbud för oss yngre också? Behöver inte va så komplicerat, men nån snygg tröja med tryck tex, hur lätt som hellst & genast mindre tantigt!

Nu när jag kommit hem hade jag sån tur att tvättstugan va ledig,så jag kunde tvätta dom nya plaggen direkt..
Perfekt! Så snart blire hänga tvätten, diska lite, & sen ska jag nog sova middag :D

Idag: V.20!! (19+0)
Tiden rullar på...

Kommentarer
Postat av: Kicki

mamma klädes utbudet på hm är ju jätte bra! jag har linnen, tshirtar, byxor och tights därifrån :) och jag ääälskar mina byxor därifrån! :)



jag har ledig 4 dagar nu bara för att ja bad min chef om de, vi skulle ju igentligen börja flytta imorron :) men nu ska vi nog passa på att åka till filipstad till rogers moster, och bada och sola och njuta :)

2008-07-30 @ 16:38:33
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: jessica

hahaha, ja, vem vill se ut som en tant vid 20 årsåldern liksom!? ;D;D

2008-07-30 @ 18:10:14
Postat av: Malin

Nej vi bor i kristinehamn , jag kör varenda dag till storfors! OK vad bra=)

2008-07-30 @ 18:17:25
Postat av: sofie

men hittade du ingenting snyggt på mammaavd??? ja har köpt massa snyggt där när lillan låg i magen... sen finns de ju så bra modekläder nu som tunikor o sånt de går ju att ha.. ja hade mina vanliga jeans när ja va gravid köpte bara ett par mamma jeans för ja gick ju ner i vikjt så mina gamla passade =)men om dui vill ha mamma kläder så vet ja inte vilken katalog ja kikade i men kolla ellos eller haléns för i ngn av dem hade de mängder m snygga mammakläder. ja tror de va en av dem=)

2008-07-30 @ 19:30:47
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Pernilla

La redoute har rätt fina mammakläder.

http://www.laredoute.se/ListPage/ListPage.aspx?CategoryId=29874



kram kram

2008-07-30 @ 19:36:27
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0