Internet tillbaka!!

Suuuper bra.. :D
Tack Krull ;)

Nu är äntligen denna arbetsvecka över, så nu ska jag vila mina ömma fötter lite innan jag fixar käk!
Glennan skulle komma hit sen också så jag måste pigga upp mig lite så jag orkar va social! :D
Imorn är jag ledig, min enda lediga dag denna vecka & den förtjänar jag!!

42 timmars arbete nästa vecka då.. ska faktiskt bli skönt ändå!! :D
För de va ju faktiskt 3 dagar med LITE sovmorgon på schemat!! Då ska man ju inte klaga.. :P

Idag jobbade jag med Jessica & My.A på golvet.. en smart killer "RÅKADE" dra ur sprinten i en av våra brandsläckare, och "RÅKADE" spruta ut skumm över hela golvet, under pallar osv?! Pappan: " Han pillade lite!"
Ööööööh, okej?!??!! Hmm, aa vad säger man.. haha..

Näääe gott folk, jag återkommer!! :D

Kommentarer
Postat av: JESSICA

JAG SÄGER IDIOT!

och dålig pappa som inte vet hur man uppfostrar sina barn!!

2008-07-05 @ 16:17:32
Postat av: Melinda

Herregud, vilket pucko till pappa :/

Usch, vilken arbetsvecka ;P

2008-07-06 @ 13:35:35
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0