Inte såå långvarig..

Blev inte så jättelång dag på stranden, molnen flockades & de såg inte alls kul ut.. så de blev att packa ihop ganska tidigt, vilket kanske va bra för nu hann jag inte bli bränd iallafall.. :P
Emelie va ju sådär lagom full/bakis också eller vad man nu vill kalla de ;) Jag & Matilda hade ganska kul åt henne iallafall.. "I´m very sorry for last night!"

Haha, jaa.. hoppas dedär ordnar sig iallafall!! :)

Skönt de har varit idag att vara ledig iallafall måste jag säga! Jag har sovmorron imorn också, ska bli riktigt skönt!
Jobbar ju nu alla dagar nu, 6 dagar kommande vecka.. så är inte ledig förän nästa söndag.. Lovely!

Nu blire nog en film till innan jag tar kvällen!

I've finally had enough.


Kommentarer
Postat av: mor

kristinehamn vettu.... Värnen trycker bort molnen.... kram

2008-07-28 @ 01:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0