Heath Ledger..

Jag känner mig som en äkta fjortis, men jag är faan kär i Heath Ledger :D
Ligger på soffan nu & kollar på 10 orsaker att hata dig...
Har nog sett den filmen närmre hundra ggr.. men den är lika bra varje gång tycker jag, just bara för att Heath Ledger är så het i den filmen.. Men men, han är död nu.. så jag får nog försöka gå vidare med mitt liv och släppa honom..
*Huumor*

Några bilder ¨på Heath Ledger, fast här är han inte hetast enligt min smak & tycke..
För de är han då han har långt & mörkt hår.. passande till hans mörka fina ögon:D


Vilken slapp dag jag har haft, eller ja, jobbade morgon idag.. och jag har verkligen problem med morgonpassen med tanke på att jag inte kan äta frukost tidigt, och de är sååå lång tid innan jag får min efterlängtade frukostrast!
Men de får gå, för nu tog jag på mig ett extra morgon-pass på lördag.. Så penga-kåt av mig så jag kunde inte säga nej..

Efter jobbet åkte jag hem, la mig & sov middag.. *sköönt*
Sen bar de av till affärn för att handla lite så att jag kunde laga mat+matlåda inför morgondagen..

Nu inväntar jag Frida, hon ska nog komma över på besök, får se om vi går på Statt ikväll eller vad vi ska hitta på?
Inget är bestämt, och imorn har jag ju som tur är sovmorron..

IDAG: jag är fortfarande helt glad över att jag fick se min bebis igår, de va så himla fint att se!!

Uppdatering av akvariet: En av dom fetaste slöjstjärtarna låg död på ytan imorse..faan va vidrig, den vägde säkert ett kg när jag skulle håva den.. USCH! Tur att Noy snart flyttar hem till sitt så jag slipper dom där äckel-fiskarna..

Bara 3 kvar nu i akvariet.. :P Hahaha, va nog kanske 12 fiskar eller nåt från början.. ooops...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0