Frukt all day long!

Hej alla glada, och ursäkta för min sega uppdatering men jag har ju inge internet..igen.. Hade ju Glenns com hem men han hade ju sagt upp de så de funka bara juni ut.. Så jag kan inte svara på kommentarerna just nu men jag läser dom på telefon! Just nu: mycke jobb, mycke ansvar.. Helt oväntat fick jag nytt schema, pga sjukskivningar, semestrar o folk som slutar.. Jag har de kämpigt eftersom jag inte är van med detta, men de är kul också och jag hoppas att jag kommer in i alla rutiner fort så jag kan prestera bra så ni slipper handla rutten frukt;) annars händer inte mycke, precis fått höra hemlis och de gillar jag! :) känns super spännande! Du läser o du vet vad jag menar ;) nu blire snart kvällen för mig, tidiga mornar för mig numera.. Skrutten ringde nyss också för att säga godnatt, och de va bara de jag vänta på innan jag gick o la mig.. Så, godnatt & sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Sovgott sötan :) <3

hur är de mellan dig och glenn nu ?

2008-07-03 @ 23:26:20
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0