Förbud mot farfarsklocka?

Godmorgon, jag undrar om man kan klaga på sin granne för att dom har en förbannat irriterande "farfars-klocka" eller vad de nu heter, dedär jävla plingandet varje timme gör mig galen på nätterna!!

Kul kväll igår, åska som tusan, fick strömavbrott på jobbet när jag slutade och den "akuta-jouren" som dom har på axbo som ska kunna hjälpa till & guida så att alla datorer funkar som dom ska, sitter på ett tåg & kan inte hjälpa oss?!
Öh, okej?! BRA! Som tur va verka allt funka bra, men ändå..

När jag sedan kom hem, hade jag inge internet, ingen tv, så jag sysselsatte mig med mobilen, stre med folk osv, men tillslut försvann teckningen där också?! Så här låg jag, ensam o mörkret & tittade ut på alla fina blixtar & lyssna på mullret, vilket oväder! Tur att jag va inomhus.. och tur att åskan kom här i karlskoga, så att detta oväder inte kom tll kristinehamn, för Wilma är ju så otroligt åskrädd! Lilla tösen..

Nu blire att göra sig iorning för jobb, börjar jobba 12.00 idag! Jobbar till 18.00..

Tack för alla kommentarer igår, känns bra att höra!

Kommentarer
Postat av: tilda

Haha ;D ja, de märkte jag att du gjorde :D

2008-07-29 @ 21:41:41
URL: http://tfossmo.blogg.se/
Postat av: mor

Du vet väl att Jag följer med dig när det är dax!?! Om DU vill alltså! Har sparat ett par semester dagar för att DU inte ska behöva vara själv! Kramiz

2008-07-29 @ 23:24:13
Postat av: Melinda

Hur fan kan de ha en sån klocka när de bor i en lägenhet ? :O klaga ! det skulle jag gjort !

2008-08-03 @ 15:00:56
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0