Bra dag!

Jajamen, jobbet gick bra, trotts lite fjäsk & slit hos chaufförerna för att få lite varor extra levererade.. men de gick tillslut! Bara för att jag va så söt & trevlig.. Kanske inte många som lyckas med att få en binge potatis levererad av Milko annars? :P

Efter jobbet drog jag hem, bytte om & hämta mina inlines, tog mig en tur till kristinehamn.. I korset fick jag syn på darlingens bil med en ful brunett bakom ratten, men vem bryr sig.. :P  Han hade ju ändå redan berättat att hon hade den så, och de är väl som han sa..insidan som räknas.. Iallafall.. 1 mil på inlines i kristinehamns skärgård med brorsan, kan säga så mycke som att vägen ut så va den sån jävla motvind att man fick kämpa för att ta sig framåt, tillochmed i nedförsbackarna! Va riktigt kämpigt där ett tag! Men vägen tillbaka gick som de skulle, medvind & allt så de rulla på bara fort :D Kul,kul!

Hämta Wilma innan jag åkte hem också, goooooos!!

Kommentarer
Postat av: mor

Gött att ni syskon har nytta av varandra! Kram

2008-07-15 @ 00:58:13
URL: http://korjken.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0