Underbara snö!

Wiiie, nu ligger de vitt på backen och snön fortsätter att yra ner..
Rent & fint! :D

Frida kom igår hem till sverige efter en tid på Canarieöarna, jag ska träffa henne sen och se fall hon har fått någon beundrandsvärd solbränna eller om hon legat bakis hela dagarna med soltimmar där nere kanske? :P
Hurosmhellst ska jag ringa henne nu & se om hon vill följa med mig & Wilma ut och leka i snön!! :D


Måste även tillägga ett hipp hipp hurra för min moster som fyller 35 år idag! :D
Grattis!!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Moster

Tack tack...



Vi syns på söndag vid 15.00 om inget annat händer.. eller kanske innan dess förståss..

Kram

2008-12-11 @ 13:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0