Hemresa!

Hej hopp! Nu sitter vi i en lite fullpackad bil på väg hem ifrån ullared! Känns som om jag fått de mesta uträttat som jag skulle hitta.. Sista grejerna till bebis, julklappar o lite födelsedags presenter.. De gick faktiskt bättre än förväntat att gå runt där inne trotts att jag inte har mer än drygt två veckor kvar tills beräknad förlossning:) fötter och rygg är nu något ömma men de får de allt vara värt! Har ju haft en bra dag iallafall.. Tillsist när vi kollade in Ullareds lantmännen så upptäckte vi att "oj, här va de visst en erotik affär.... " kan ju för att retas lite tala om att jag inte kom ut med den största kassen! ;) Nu ska jag försöka vara lite social i bilen här på vägen hem.. Vet ni? Kvart över fyra i morse hämtade Emelie mig, och ännu har jag inte sovit.. Hade sovit kanske en timme innan klockan ringde.. Så de finns väl kanske en liten risk att jag slumrar till en stund här:) Får väl se hur detta inlägg ser ut när jag kommer hem sen, har en förmåga att göra något konstigt på mobilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0