Framtung?!

Joda, jag har gått och blivit aningen framtung!
Inom loppet av en halvtimme hade jag hamnat på backen 2 ggr.. första gången halka jag i snön, gled nedför slänten på alla fyra i princip för att skydda magen, lillasyster & Britt-Marie stog och skratta och sa att jag liknade en valross? :P
Jag vet ju inte, såg ju inte själv men jag kan ju tänka mig att den synen va lite komisk.. haha..öm i benen är jag nu!
Strax efter dratta jag ner i hö-högen! Men lyckades även då ta emot mig.. Hur osmidig tror ni jag känner mig egentligen?!

Nu är de JÄTTEMYCKE snö här, de har snöat sen tidigt imorse och snöar  fortfarande!
Bilarna ser ungefär begravda ut i snön, men en sak är bra.. och de är att Jan äntligen satt på mina vinterdäck :D
Så imorron kan jag förhoppningsvis ta mig hem utan några större bekymmer trotts snön..
Jag är glad att de kom snö nu, hoppas den får ligga kvar och de kommer vara vitt & rent nu ett tag framöver!


Kommentarer
Postat av: beetty

Hehe de måste verkligen has ett roligt ut ;)..

Du hr inge känninghar att de kan vara på g?

Min son skulle jag ha den 29 dec, men han kom den 17 istället :).. de va mkt mkt skönt ;)..

2008-12-02 @ 21:27:34
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Melinda

Ojdå, tur att du inte ramla på magen :/

Ja, snö är myysigt :)

2008-12-02 @ 21:41:24
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Flisan

Haha men Elin då... :D

2008-12-02 @ 22:11:28
Postat av: helen

Men elin då:)Men snart är magen borta och då kommer du sakna den... Är så mycke nu. Men måste komma och hälsa på dej snart. Skäms ju att jag inte sett nya lägenheten.kram kram vännen

2008-12-03 @ 13:55:10
Postat av: beetty

hehe ja iofs :)..

fast tror du märker om ngt skulle hända med värkar o så, har du mkt sammandragningar?

hoppas allt annars är bra =)

2008-12-03 @ 14:54:32
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: malin

Hej vännen skönt att se att du mår bra. Gu vicka fina bilder på dig,vem har tagit dom? Ja nu är det snart dax, det är så spännande så jag dör snart jag är fortfarande 100 på att de blir en tjej.Va tror du? Hör av dig när du kommer hemåt igen kram.

2008-12-03 @ 18:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0