~~9~~

9 dagar kvar...nedräkningen fortsätter...

Jag är ganska nöjd med helgen iallafall.. Umgåtts med vänner, familj & hunnit vart utomhus litegrann utan att halka..
På gårdagens fest fick man frågan: Hur länge är de kvar tills du ska ha?
Svar: om 10 dagar är de beräknat, men man vet ju aldrig..
Reaktion: " VAA, MEN VAD GÖR DU DÅ HÄR?!"
Svar: Var ska jag annars vara? :O
Hon: HEMMA?! De skulle iallafall jag ha varit..

Hmm, jaa.. :D Jag tror nog att dom flesta vet att om man väntar på nåt så går tiden saaaaakta.. Om man då ska sitta hemma hela tiden för att just vänta så går ju inte tiden snabbare.. De är ju inte så att OM de skulle sätta igång nu av nån anledning att de bara säger PANG och så flyger ungen ut på plats... Så jag tänker inte hålla mig hemma! :D finns ingen anledning till de..

Kommentarer
Postat av: Louise

Du är så klok Elin!

2008-12-14 @ 18:16:51
URL: http://straightfrommyheart.blogg.se/
Postat av: TereseMammaTillSelma

Klart man inte kan sitta hemma och vänta! Då känns de ju som att de är år kvar innan den lille ska komma!

Vi var till Motala dagen innan Selma kom. Ju mer du aktiverar dig ju fortare kanske bebisen kommer ut till dig! :D

2008-12-14 @ 19:34:03
URL: http://terese87.blogspot.com
Postat av: theodorsmamma

grattiS:D

2008-12-15 @ 08:49:16
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: theodrosmamma

Hehe tack så mycke:D

2008-12-15 @ 10:51:48
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: "Bloggläsaren"

Nu har jag följt din väg under graviditeten dom sista månaderna och jag förundras över att du alltid kan hålla humöret uppe. Aldrig något gnäll om vad jobbigt det är, alltid glad och full av aktiviteter. Dom ggr jag har fått barn då har jag nog bara suttit och på en stol i köket dom sista dagarna och låtit andra passa upp på mig.Du är en otrolig tjej du Elin. Nu ska jag åka bort över hela julen och jag kommer att vara så nyfiken när jag kommer hem igen, kanske ..... GOD JUL och var nu rädd om dig. Kram

2008-12-15 @ 11:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0