~~7~~

Då var det 7 dagar kvar...en vecka.. :D
Imorgon är de återigen dags för ett nytt besök hos barnmorskan..
Lika bra att göra en uppdatering här nu varje dag även fast jag inte har nåt vettigt att skriva, annars tror ni väl att jag är & föder barn eller liknande..

Idag har de varit full rulle här!
Började dagen med ett samtal till jobbet för att få ordning med allt från försäkringskassan, hoppas de löst sig nu!!
Därefter gjorde pappa entré med att köra på nån grannes cykel fick jag mig ett gott skratt!!
Pappa med familj kom hit på besök & bjöd på mat! :D Livat blev de ju då mina småsyskon va här..inte för att dom är jobbiga eller nåt men livat mot vad man är van..eller hur säger man? :)
Dom hade med sig lite prylar till Kiddo, så efter dom åkt så rev jag ur hela Kiddos garderob! Behövde organisera lite för att få plats med alla sängkläder osådär som jag innan bara tryckt in.. Det som förut tog upp 3 hyllplan fick nu plats på 1.. Då kan ni ju tänka er vilken röra jag hade där inne från början!

Nu ska jag iväg en sväng till moster & co! :D
Dom väntar nog på mig nu så måste skynda!!

Tjipp tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0