~~ +2 ~~

BF + 2..
Ingen bebis nu heller..ryggen börjar protestera alltmer känner jag, svanken är konstans öm och jag orkar inte längre vända mig om i sängen utan att pusta & stonka :D

Idag ska familjen fira Christmas Day hos moster, med folket från england..
Har klätt upp mig i klänning men den känns så tajt så jag måste nog byta om igen till något mer behagligt! :D

Kiddo har nog inte kommit imorgon heller, och jag orkar inte sitta hemma & bara vänta, så nu har jag bestämt mig för att åka till landet imorgon igen och stanna några dagar..om inte jag är på bb då förståss.. enda nackdelen med att vara där är att Karlstad ligger då närmre än Karlskoga, och jag har ju faktiskt tänkt mig att föda i Karlskoga.. Hur långt är de från Brattfors till Karlskoga?? Kanske spelar dom extramilen ingen roll om de väl blir dags??

Nee nu äre dags att göra sig klar här!
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tror du gör rätt som släpper taget och gör det du vill istället för att bara gå och vänta. Njut av tiden på landet....önskar dig en riktigt, riktigt fin juldag!!//Kram

2008-12-25 @ 14:02:37
URL: http://livscoach.blogg.se/
Postat av: Beetty

neej spelar ingen roll åk till kga ändå ; )

Måste vara väldigt jobbigt & bara gå & vänta hela tiden, men han är nog alldeles snart ute : ) innan helgen är slut är han född!

2008-12-25 @ 19:10:21
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Karin

NU har jag uppdaterat för en stund sedan, för här ska inte födas bebis :P Efter nyår sörru, jag kniper för fullt :D hehe.

Vad jag känner igen det där med att stonka och pusta i sängen... hujeda mig.

Det går nästan på ett ut om du åker till Karlskoga eller Karlstad. Karlskoga är väll typ 1,5 mil längre. Fast jag tror nog du hinner.

Då går vi båda på övertid, det hade jag räknat med. Det känns inte så jobbigt heller, förutom på nätterna då :)

Tycker du bebis sparkar mycket nu i slutet ? Eller är det lugnare ? Lycka till om vi inte hörs innan bebis tittat ut. Kram!

2008-12-25 @ 22:25:49
URL: http://www.nogg.se/KarinKarlsson
Postat av: Agnieszka

Spännande att veta att det kan komma en bebis närsomhelst! Själv gick jag över tiden med 5 dagar med Nova.... nu har jag 24 dagar till bf.... så det ska bli spännande att se hur länge man får gå och vänta denna gång!

Hoppas du haft en bra jul!

2008-12-26 @ 00:28:23
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Madde

Oki, hoppas att kiddo snart vill komma ut till dig. :) Usch, själv har jag jätte problem med foglossningar så är sjukskriven till förlossningen känns ganska jobbigt men man måste ju lyssna på kroppen också. Men magen mår bra hon sparkar på som tusan i där inne. :)

2008-12-26 @ 12:02:27
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Unni Fyrpihl

Hej älskade unge...

Åh vad vackert gravid du är... Jag håller tummarna för dig... Du kommer bli en underbar mamma... låt ingen lura på dig att du är för ung.... Du är aldeles lagom... lycka till och god fortsättning på alla helger och ett Gott nytt bebisår 2009... Kram från Faster

2008-12-26 @ 12:33:17
URL: http://www.fyrpihls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0