~~0~~

Nedräkningen har nu nått nollan, hallå?! Jag ska ju föda barn idag?? :O
Nee de blire inget med! Inte för att va dum men nåt sånt HINNER inte jag med faktiskt..
Jag har några dagar fullbokade.. Idag, allderles snart ska jag göra mig i ordning & åka in till mitt jobb, hälsa på lite innan jul & sådär.. Därefter ska jag träffa Frida lite innan jul, och ikväll äre uppesittarkväll hos mamma med syskon+svägerskor eller vad de heter?

Jag har 4a julklappar kvar att slå in, och en kvar att handla..
Imorgon ska vi fira jul hos pappa och den 25:e ska vi fira jul med mamma.. Ron & Annie är ju här och i England så firar man faktiskt jul den 25:e, visste ni de? :)
Jaa men ni hör ju, är hinns inte med att föda några barn inte!

Ha en bra dag allesammans! :D

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Önskar dig en riktigt god jul.



kram Lisbeth

2008-12-23 @ 23:29:32
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: Angelica

hihi så rolig du är :P Ne bebis får komma efter jul då ;) GOD JUL på er :) Kram

2008-12-23 @ 23:58:26
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0