Tråkiga söndag!!

Jag gillar inte riktigt söndagar, dom är så tråkiga..
Sov väldigt länge.. :D Va vaken till tre elle nåt, stre lite med Frida.. Hon skulle komma hit så jag satt & vänta, men så fick jag sms att hon hängde med sitt hugg på efterfest istället och de missunnar jag henne inte ;P
Bara för att jag sitter hemma & är gravid & tråkig ska inte jag dra ner andra i de fördärvet.. :P
SUP & HA KUL! Jag är inte alls avis......

När jag sitter hemma & har såhär tråkigt som jag har nu, så längtar jag sjukt mycke tills på tisdag..
För vet ni vad de är då? De är dags för mig att serie-nörda igen!!
Alla serier drar igång i USA på måndag, så på tisdag finns dom på piratebay..
One tree hill, Gossip girl, Greys anatomy, Scrubs, 2 and 1/2 men.. sen tror jag, eller hoppas att Desperate Houswives & Heroes drar igång också under nästa vecka? Förra säsongen av Desperate Houswives slutade jävligt skumt så de kanske inte kommer några fler? Eller? :S
Säsong 2 av Californication skulle ju komma ut nu i höst också! Wiiiie... :D:D:D
Detta kommer bli resultatet(precis som i våras):
Nån ringer: " Tjaa vad gör du?"
Jag: " Kollar lite serier.. " (lite off i telefon för jag vill fortsätta kolla)
Nån: " Men åååh din serienörd! "

JAA JAG ÄR EN SERIENÖRD...

Är på ganska bra humör också ändå, imorn ska jag skicka in min partylite beställning från mammas ljusparty..
Hon lyckades riktigt bra & jag fick ihop ett party på 4300:- ungefär..
JÄTTEBRA! Och som bonus utöver min ersättning för de får jag en present, de va nån glas med doft från nya katalogen..
Ska bli spännande att se hur de ser ut i verkligheten, de verka lite udda eftersom lukten satt i glaset & luktar när man eldar i de av värmen? Litte udda kanske...
Funderar på om jag ska lägga pengarna på ett köksbord..får se ;)

Nej om ja skulle försöka rycka upp mig kanske?

Kommentarer
Postat av: jessica

ååå, är det säsong 6 på one tree hill? :D:D:D

2008-09-01 @ 21:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0