Orkar inte...

Jag har tappat motivationen,igen..
Varför?

Joo, för att de är så jävla mycke som ska ordnas..och jag kommer ingenstans med nåt..jag hittar ingen lägenhet som intresserar mig, och dom som intresserat mig dom får jag inte eller får inte ens möjligheten att titta på..eller så ringer dom aldrig upp..KUK-JÄVEL!
Och jag känner mig bara mer & mer pressad för snart ska jag va ur denna lägenhet ju..
Var ska jag ta vägen?!

Jag skiter i de nu, de är bara att gilla läget.. :)

Men de som gör mig så depp & pressad just nu är ju att jag vill komma i ordning i ett nytt hem, ett varaktigt hem..
Och sanningen är den att snart, då är jag så FET & osmidig att jag inte kommer orka med en flytt för att självaste JAG kommer bestå av en putig mage..jag vill att allt ska ordna sig NU.. Jag vet, de är för mycke begärt....

Vet ni vad jag ska göra ikväll?
Jag ska packa lite, för imorn åker jag bort över helgen.. ut på landet bland hästar & hundar..alltså till Britt-Marie & Jan!
Där är allt glatt, och jag ska gosa med fölis!! Och Jan har köpt en sprillans NY 4-hjuling som han är så stolt över, jag har bara åkt på dendär gamla som han gjorde sig av med för längesen.. Men nu ska jag minsann se till att få åka på den nya!! :D
Jag kan ärligt säga att mer underbara människor än Britt-Marie & Jan finns inte! Dom är bäst..
Och dom längtar efter att få bli "bonus-mormor" och "bonus-morfar"... Synd bara att de är så långt därifrån till jobbet, annars hade jag & bebis lätt hyrt in oss där i ett av deras hus!! För där..mår jag som allra bäst!!

Men jag ska också titta på Happy Gilmore som går på tv ikväll :D Så jävla rolig film, gammal dock.. men den borde få mig på bra humör..eller vad tror ni??

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du får ju jätte gärna titta på pappas lgh om du ville? han ska lägga ut den nu, men vill du kolla så kan du få förtur. :d

2008-08-07 @ 20:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0