Lite beslutsångest..

Kommande söndag så drar folket på Willys igång med bandyn..
Två timmar varje söndag.. jag skrev upp mig på listan.. Men nu när jag ligger i sängen & tänker så inser jag nog att jag kanske bara kommer orka va med en eller två gånger innan jag är för fet för att orka springa runt där i två timmar.. med tanke på att jag jobbar kväll varannan söndag.. För jag menar, hur snällt spelar man med sina arbetskamrater? :P De är ju tacklingar & slängar med klubban hit & dit...alltså så som de SKA va.. :P
Men jag ska nog fundera lite till på dedär, och överväga att stryka mig från listan..

Inventeringen gick bra ändå tyckte jag, som vanligt.. Under min kassatid som jag hade innan inventerningen börja så klättra jag runt bland överhyllor :D dom är ju väldigt snabb-räknade eftersom de mest består av fulla kartonger som de står på hur många de är i, så de gick fort.. Så när alla kom till 19,00 och skulle inventera va alla överhyllor klara, vilket nog va tur för de drog ju ut väldigt på tiden ändå måste jag säga... Men jag slappa nog mest på kvällen? Jag räkna ju ingen hylla eller så, strosa runt med en skräp-kartong iställe.. :D


Nu ska jag sluta fundera & grubbla en stund & se fall jag kanske kan somna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0