Lediga dagen...

Idag är jag ledig igen.. Har hittils bara slappat hela dagen..
Vilket känns ganska välbehövligt för jag har bara ränt runt, stressat & haft mig åt alla möjliga håll hela veckan..
Igår innan jag skulle gå hemifrån på kvällen så fick jag magknip eller nåt, som aldrig släppte, de satt uppe i magen så kan vart gallan eller nåt som spökade.. Men de förstörde en del av kvällen för jag övervägde flera gånger att gå hem från festen, och gå hem & lägga mig.. För att de gjorde såå ont!! Då blev jag också orolig och tänkte att släpper inte dehär snart så äre sjukhuset nästa för dehär går inte!! Tillslut, några timmar senare så släppte de sakta men säkert.. Och de va tur att de gjorde de så jag orka stanna kvar på PIP till slutet..

Kom hem hit vid 03.00 ungefär och då blev de sängen för min del!

Är ändå ganska nöjd med kvällen igår, va först på fest hos Eve&Simon, dit kom även Frida efter att vi varit & kollat på mustasch.. Sen fortsatte vi några stycken hem till Dillon då alla andra skulle till PIP för att se Soilwork eller vad dom hette som jag inte hade en aning om vad de va.. Ganska trevligt, man måste nästan umgås med sådär sjuka människor för att kunna ha kul nykter på en fest.. :D Igår lyckades både jag & Frida få oss ett & annat garv åt några av dessa sjuka människor! Så kvällen va ändå ganska bra måste jag säga!! :)

Vad ska jag hitta på idag då?
Jag orkar inte åka nånstans tror jag.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0