Gaaaah..

Många bitar som ska på plats..
Möbler, flytt, lägenhet,familjerätt,försäkringskassa osv?
Jag känner mig stressad & pressad, men jag hinner ju!! :D

Idag har man knegat i stallet, skyfflat en jävla massa spån eftersom vi bytte ut allt innehåll i Pikki & fölets box & även målat en del av stallet..fortsätter imorn om vädret tillåter..
 
Har vart måttligt lättroad idag och alla våra " Ulf-skämt" har hjälpt oss att hålla humöret uppe.. :P
Nu ömmar min svank, och bebisen har disco i min mage.. Tror den övar break-dance eller nåt därinne.. De är iallafall min personliga gissning utifrån hur de känns just nu... :D

Nu får de bli kvällen här..
Natti..

Kommentarer
Postat av: Melinda

haha, va mysigt :'D <3

2008-08-22 @ 11:47:24
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0