Fredag..

Ajjamen, ledigt & allt.. Riktigt skönt, råka boka lunch med Emelie, men sen ringde bror snäll som han är & ville komma hit & hjälpa mig att bli av med lite skit från lägenheten som står & tar plats.. Så då får man passa på när man har hjälp :D
Gött att få undan lite skit.. Däremot så ser jag ju att typ alla golv behöver slipas om i lgheten.. JOBBIGT!
De är inget jag tänker ta tag i på ett bra tag tror jag.. utan de får helt enkelt va lite halv-tattigt & repigt!

När vi dumpat alla grejer i min lägenhet så åkte jag hem till mamma, sov lite, sen blev de MAT!
Nu äre snart dags för mig att plocka upp massa ljus, ljuslyktor o annat här ute & hoppas på att de går bra ikväll..

Jag borde nog sätta mig & ta tag i en adressändring också...?

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Moster

Japp vi ses i kväll!

Kram

2008-08-29 @ 13:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0